Tanulságok

Az előadás előtt tíz nappal szóltam róla. Kértem és kaptam termet. A technika is működött. Megterveztem az előadásomat. Magammal vittem a fungáriumot és a szebb gombamúmiákat. Felkészültem.
Minden erőfeszítésem ellenére négyen voltunk: én, a barátom, egy mezőtúri és egy gyomaendrődi gombász. Nekik itt is köszönöm, hogy eljöttek és meghallgattak.
Bár volt egy rossz előérzetem, hogy ismét csak egy fölösleges kört fogok futni, de nem fújtam le az előadást. Délutánra összeszedtem magamat. Az előadás első perceiben a barátom fotózott le. Látható rajtam, hogy értek az önkontrollhoz, és itt még jó kedvű voltam. Azonban a csalódás elől nem menekülhettem, este utolért.
Nem tele teremről ábrándoztam, csak egy tucat emberről! Minden adott volt egy jó hangulatú, tartalmas, szórakoztató délutáni programhoz, és a tucat embernek a harmada volt jelen.
Valamit nagyon elrontottam. Ideje önvizsgálatot tartanom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése