Szolgálati közlemény: ez+az

Eddig egy megfejtés sem érkezett a játékhoz. Csodálkoztam is. Aztán kiderült, hogy mi a baj. Megoldás: ha gond van az email címmel, írhattok a bejegyzés alá. Ha ott meg gond van a bejegyzés közzétételével, akkor üzenhettek nekem a blog facebook oldalán. Így vagy úgy, de el lehet érni engemet és szólni nekem.
Biztos, ami biztos egy másik email címet adtam meg a játékban, amit ide is linkelek: új email. Remélem, megindulnak felém a megfejtések! Megvettem a 2000 forintos könyvutalványt, a játék nyereményét, amit majd az egyik nagy könyvesbolt hálózatnál lehet beváltani. A játék tizenötödikéig tart, lehet játszani.

Másik hír, hogy megkaptam a nyilvántartási számomat a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivataltól. Gyakorolhatom a gomba-szakellenőri tevékenységet, végre profi gombász vagyok. Persze a tudásom gyarapítása nem ért véget, elképesztően sok gomba van. Egy élet sem elég mindegyikük megismerésére, és csak a hazai fajokra gondolok. Ráadásnak komoly felelősség szakellenőrnek lenni.

A bejegyzéshez az illusztráció a blog friss plakátja. Holnap rakom ki a Körösök Völgye Látogatóközpont ajtajára. A QR kód az 50 gombafaj a kertek alól cikkemre mutató link.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése