Évzáró gombaklub

A mai gombaklubbal lezártnak tekintem a 2014-es szezonomat. Az ünnepi búcsúztatója az évnek 31-én lesz baráti körben. Elfáradtam december közepére. A pár órás gombagyűjtő túra, a caplatás a gumicsizmában az átázott talajon a hűvös, felhős időben kifacsart. Nyáron szinte ugrándoztam a csizmában a hegyvidéken, és vígan trappoltam át a patakon. Mostanra fogyott el az erőm. Jól fog esni a téli pihenés. Persze nem "lustálkodhatok" túl sokat, mert január 22-én lesz a fotókiállításom megnyitója és egyben az új év első gombaklubja. Aztán februárban ismét lesz egy gombás foglalkozás, majd márciusban még egy és áprilistól találkozunk ismét kétszer egy hónapban. Tehát március közepéig csökkentett üzemmódban vagyok. A blog is "befagy". Hamarosan meglesz az 1000. bejegyzés és nyugodt lelkiismerettel zárhatom le a blogger pályafutásomat. Átgondolom a gombás terveimet. Gyönyörű évem volt, jó lenne magasabb szintre emelni a hobbimat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése