Pici ékszerem

Kétféle fadarabom van itthon, és nekem ennyi elég, hogy előbújjon az alkotói kedvem. Újabb brosst készítettem, amit ma rakok ki először az ingemre. Az első kitűzöm nagyon egyszerű, fogtam egy kék fadarabot és lekentem szalvétaragasztó-lakkal. A laposabb oldalára szilikon ragasztóval rögzítettem a kitűzőalapot és kész volt. A mostaninál kicsit farigcsáltam a darabkákon a gombász késemmel. Mi mással? Az van mindig kéznél még a legnagyobb forróságban is.
A vöröses-barna egy "lignin kocka", vagyis barnakorhasztó gomba által részlegesen lebontott fa, ami tényleg szinte szabályos részekre válik szét. Nem volt nehéz formára igazítanom. A rézrozsdaszínű csészegomba által megfestett darabka keményebb volt, a késsel óvatosan vágtam le a keskeny csíkot. Ugyanúgy szalvétaragasztó-lakkal kentem le az összeillesztett darabokat. A végeredmény picit emlékeztet a kék turistajelzésre, valamint felidézi előttem a patakokat, a föld és víz egységét. Ezeken is túlmutat a tény, hogy gombák által megdolgozott fából készítettem a legújabb ékszeremet. Most azon töröm a fejemet, hogyan tudnék még jobb dolgokat létrehozni a színes fadarabkáimból.
Egy pici része a gombáimnak és az imádott erdőimnek mindig velem lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése