Előadást tartottam

Február 9-én kiraktam a meghívót a mai előadásomra. Harminchárman tiszteltek meg a jelenlétükkel. Remélem, egyikük megírja a véleményét a negyvenöt perces száguldásomról a gombák világában. Sok anyagot vittem magammal, és "jó" szokásomhoz híven felgyorsultam. Ezért minden belefért az időkeretbe. Nálam volt a fungáriumomból tíz preparátum, néhány friss gomba: egy barna és egy fehér csiperke, három osztrák csészegomba, a gombamúmiáim közül az ehető fajok, négy üvegcsében: aszalt ízletes vargánya, sötét trombitagomba, friss kék sajt darabka és Bagi Istvántól kapott téli szarvasgombák. A vendégeim hoztak nyári szarvasgombát, szárított kucsmagombát: csehet és hegyest, császárgalócát, vöröses nyálkásgombát, fodros káposztagombát. Valamint adathordozón negyvennyolc kép is volt. Ezek aztán felrúgták az előadásom menetét, mert ABC sorrendben voltak. Sebaj! Tudtam miről akarok beszélni, és a képekhez igazítottam a szövegemet.
A közönségnek nagyon tetszettek a preparátumok, és az előadás végén leginkább róluk kérdeztek. Nem gondoltam volna, hogy a szakmai vizsga kötelező eleme, amitől sokáig ódzkodtam, végül ennyire népszerű lesz.
Számomra is élmény volt az előadás. Ha minden jól megy, akkor idén többször lesz alkalmam a kedvenceinkről beszélni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése